Pole dancing: Η σέξι γυμναστική στον στύλο που έχει γίνει μανία (VIDEO για αρχάριες)

To pole dancing ή γυμναστική σε στύλο. Mία ακόμη καυτή μόδα του fitness που κάνει θραύση σε ολόκληρο τον κόσμο.

Τι είναι το pole dancing;

Το pole dancing ξεκίνησε σαν αισθησιακός χορός σε «επαγγελματικές καλλιτεχνικές σκηνές για ενήλικους», κοινώς μαγαζιά με στριπτίζ για να καταλήξει σήμερα ως μία απενοχοποιημένη μορφή γυμναστικής που συνδυάζει το χορό με τη γυμναστική προσδίδοντας στο σώμα ευλυγισία, χάρη και αρμονία στην κίνηση.

Το pole dancing γίνεται με τη χρήση ειδικού στύλου, με δυνατότητα spinning και περιλαμβάνει συνδυασμό βηματισμών στο έδαφος και τεχνικών στον ίδιο το στύλο. Οι δυσκολία των τεχνικών αυτών φυσικά αυξάνεται όσο ανεβαίνουμε επίπεδο.

Κάθε μάθημα περιλαμβάνει καλή προθέρμανση, τεχνικές, συνδυασμούς, αποθεραπεία και διατάσεις.

Σε ποιούς απευθύνεται;

Σε όσες και όσους θέλουν να αποκτήσουν ευλυγισία και να ταιριάξουν με επιτυχία το χορό και τη γυμναστική. Οι ασκήσεις κλιμακωτής δυσκολίας το κάνουν κατάλληλο για άτομα κάθε ηλικίας και φυσικής κατάστασης.

Τα οφέλη του Pole dancing

Το καλό της άσκησης pole dancing είναι το χρησιμοποιεί ως αντίσταση το ίδιο το βάρος του σώματος δυναμώνοντας τα χέρια, την πλάτη, τους κοιλιακούς και τους γλουτούς, ενώ τονίζει τη γράμμωση διατηρώντας τη θηλυκότητα του γυναικείου σώματος. Καθώς ο βαθμός της δυσκολίας των ασκήσεων αυξάνεται και η κινησιολογία αρχίζει να περιλαμβάνει περιστροφές και αναποδογυρίσματα, η δύναμη της μέσης και του κορμού αυξάνεται ραγδαία δημιουργώντας ένα σώμα υγιές, γυμνασμένο και δυνατό. Ως μη αερόβια γυμναστική, αυξάνει το μεταβολισμό και το σώμα συνεχίζει την καύση θερμίδων για ώρες μετά το τέλος της άσκησης.

pole3Τα αποτελέσματα είναι ορατά άμεσα στο σώμα, ως σύσφιξη, μείωση κυτταρίτιδας και χάσιμο πόντων ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η αυτοπεποίθηση, βελτιώνεται η φυσική μας κατάσταση λόγω αλλαγών στο καρδιαγγειακό μας σύστημα και φυσικά φτιάχνει η διάθεσή μας κάνοντας κάτι τόσο ευχάριστο.

To pole dancing ή γυμναστική σε στύλο

Γιατί να το προτιμήσεις;

Για να αυξήσεις των αντοχή σου μέσα από τις απαιτητικές χορογραφίες, να αποκτήσεις πλήρη συναίσθηση και έλεγχο του σώματός σου, αλλά και εντυπωσιακή στάση και κίνηση από τις πρώτες κι όλας εβδομάδες. Το σταδιακό πέρασμα σε ολοένα δυσκολότερες κινήσεις θα σου παρέχει συνεχή ικανοποίηση και πρόκληση για το επόμενο βήμα, κάνοντας τη γυμναστική διασκέδαση.

Κάθε πότε και πού;

Δύο με τρεις φορές την εβδομάδα από μία ώρα. Υπάρχουν αρκετές σχολές σε όλη τη χώρα και ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια και νέες συνεχώς.

Θερμίδες που καις

Ενας αρχάριος μαθητής μπορεί να κάψει 290 – 400 θερμίδες ανά ώρα και ένας προχωρημένος μέχρι 700.

Δες το εντυπωσιακό βίντεο.

Εξασκήσου πάνω σε 3 βασικές κινήσεις για αρχάριους.

Πηγή

Follow us - Ακολουθήστε μας

Εικονικές περιηγήσεις 360°

Our video channels - Τα κανάλια μας

Πρόσφατα σχόλια

Γιώτα σχολίασε στο άρθρο Συνεδρίαση της 21ης Ιανουαρίου 2016
Γνωρίζει κάποιος να μου πει αν ο κ. Φρά...
Θετική η απόφαση της κ. Δημητριάδου να ...
Και τότε μας έδιναν δάνεια για να αγορ...
δεν καταλαβαίνω σχολίασε στο άρθρο Συνεδρίαση της 20ης Φεβρουαρίου 2013
Ο πρόεδρος αναφέρει πως πιλοτικά έβαλ...

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Tο kilkisorama.gr χρησιμοποιεί cookies και από την Google

Μάθετε Περισσότερα

Το κατάλαβα