Roger Waters THE WALL TOUR 2010,2011,2012 & 2013

Στις 15 Σεπτεμβρίου 2010 ξεκίνησε η περιοδεία από το Air Canada Centre του Toronto στον Καναδά.

O συνιδρυτής  και  η μουσική ιδιοφυία του συγκροτήματος PINK FLOYD, που χαρακτηρίστηκαν από τον Paulo Coelho  ως ο Beethoven του 20ου αιώνα, στα 67 του χρόνια πάλι στους δρόμους για να τραγουδήσει για άλλη μια φορά για αυτά που πολλοί από εμάς θέλουμε να ζήσουμε, να νιώσουμε, να προσφέρουμε αλλά δεν μπορούμε γιατί Ο ΤΟΙΧΟΣ που έχουμε χτίσει γύρω μας είναι πολύ ψηλός.

Γεννημένος στις 6 Σεπτεμβρίου 1943 στη Great Bookham κοντά Leatherhead, Surrey, ο Roger Waters μεγάλωσε στο Cambridge. Ο πατέρας του Eric Fletcher Waters πολέμησε με το Βρετανικό στρατό στο Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ως μέλος του Γ΄ Βασιλικού Λόχου Τυφεκιοφόρων και σκοτώθηκε σε μάχη στο Anzio της Ιταλίας το Φεβρουάριο του 1944, όταν ο Roger ήταν πέντε μηνών.

Ο Roger Waters υπαινίσσεται ή αναφέρεται στο κόστος του πολέμου και την απώλεια του πατέρα του σε όλη την καριέρα  του, από το " Corporal Clegg" *( A Saucerful Of Secrets, 1968) και " Free Four " **(Obscured By Clouds, 1972) με το " Us and Them " ***(The Dark Side of the Moon 1973),στο " When the Tigers Broke Free ",**** το οποίο χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην κινηματογραφική έκδοση του The Wall (1982), αργότερα στο «The Fletcher Memorial Home "***** ( The Final Cut 1983), ένα άλμπουμ που είναι αφιερωμένο εξολοκλήρου στον πατέρα του. Η απώλεια του πατέρα του και η επακόλουθη τραυματική ανατροφή παίζουν κεντρικό ρόλο στο θέμα και τη σύνθεση τουThe Wall ******(1979)

Το 1965 ο Roger Waters θα δημιουργήσει τους Pink Floyd μαζί με τους Syd Barrett, Richard Wright και Nick Mason. Σύμφωνα με τον Mason η πρώτη συνάντηση  τους έγινε το Δεκέμβριο του 1964. Η μπάντα περιλάμβανε ακόμα τον Bob Klose ο οποίος την  αποκαλούσε Tea Set,  κατάφερε να εξασφαλίσει κάποιο χρόνο για ηχογραφήσεις,  χωρίς χρήματα, μέσω ενός φίλου του Wright που εργαζόταν σε ένα στούντιο στο West Hampstead,. Η ηχογράφηση των "I'm a King Bee" , "Butterfly" , " Lucy Leave " και "Double O Bo", θα είναι  το πρώτα demo της Tea Set.

Στα τέλη του 1967 η επιδείνωση της ψυχικής υγείας του Barrett-και ολοένα και περισσότερο ασταθής συμπεριφορά του τον κατέστησε ανίκανο ή απρόθυμο να συνεχίσει υπό την ιδιότητά του ως τραγουδιστής και κιθαρίστας των Pink Floyd.  Ο Roger Waters και πολλοί από τους φίλους του Barrett  προσπάθησαν να τον ενθαρρύνουν και να τον βοηθήσουν όταν ξεκίνησε θεραπεία με τον  ψυχίατρο RD Laing. Ο Barrett αρνήθηκε να συνεργαστεί. Τον Δεκέμβριο του 1967 στη μπάντα προστέθηκε ο David Gilmour με την προοπτική αρχικά να μην αντικατασταθεί ο Barrett, αλλά να ενταχθεί ως το 5ο μέλος των Pink Floyd, και να διατηρηθεί ο  Barrett στην ομάδα ως συνθέτης και στιχουργός.

Η συνεργασία με τον Barrett τελικά αποδείχθηκε πολύ δύσκολο πράγμα. Έτσι  στις αρχές Μάρτιου του 1968 οι Pink Floyd συναντήθηκαν με τους τότε ατζέντηδες τους  Peter Jenner και Andrew King για να συζητήσουν το μέλλον της μπάντας. Ο Barrett συμφώνησε να εγκαταλείψει τους Pink Floyd και  οι υπόλοιποι της μπάντας, συμφώνησαν να έχει πνευματικά δικαιώματα ο Barrett  για τις δραστηριότητες του παρελθόντος.

Ο Roger Waters έγινε ο κύριος συνθέτης και βασικός στιχουργός στους  Pink Floyd, μετά την αποχώρηση του Barrett. Έγραψε όλους τους στίχους πέντε Pink Floyd άλμπουμ πριν αποχωρήσει και αυτός από την μπάντα, ξεκινώντας με το The Dark Side of the Moon (παρέμεινε στα charts για 741 εβδομάδες 1973 - 1988, περισσότερο από κάθε άλλο άλμπουμ στην ιστορία), Wish You Were Here (ο Richard Wright και ο David Gilmour έχουν δηλώσει ότι είναι το αγαπημένο τους Pink Floyd album), Animals, The Wall, και τελειώνοντας με το The Final Cut, ενώ άσκησε σταδιακά όλο και πιο δημιουργικό έλεγχο στην μπάντα και στη μουσική που έπαιζαν.  Αρχικά τα υπόλοιπα μέλη ήταν ευτυχής να του επιτρέπουν να γράψει τους στίχους της μπάντας και να καθοδηγεί την εννοιολογική κατεύθυνση της, ενώ μοιράστηκαν την ευκαιρία να συμβάλουν με δικές τους μουσικές ιδέες. Αυτή η Δούναι και Λαβείν σχέση άρχισε να διαλύεται γύρω στο 1979.

Το 1983 μετά την τελευταία συνεργασία Waters-Gilmour-Mason  ηχογραφείται  και κυκλοφορεί το The Final Cut. Τα σχόλια στον τύπο το περιγράφουν ως "The Final Cut: Ένα Ρέκβιεμ για το όνειρο της μεταπολεμικής περιόδου του Roger Waters, του συνθέτη και στιχουργού των Pink Floyd». Το Final Cut είναι το μοναδικό άλμπουμ των Pink Floyd που ο Waters έγραψε όλους τους στίχους καθώς και όλη τη μουσική. Το περιοδικό  Rolling Stone βαθμολόγησε το άλμπουμ με 5 αστέρια και το ονόμασε "ένα υπερθετικό επίτευγμα" και "αριστούργημα της ροκ μουσικής".

Τον Νοέμβριο του 1986 ο Waters άρχισε στο High Court τη διαδικασία για να διαλυθεί επίσημα η μπάντα των Pink Floyd, λέγοντας ότι η "μπάντα είχε διαγράψει τη δημιουργική πορεία της και δεν είχε να προσφέρει κάτι καινούργιο."  Οι  Gilmour και Mason αντιτάχθηκαν στην αίτηση και ανήγγειλαν την πρόθεσή τους να συνεχίσουν οι Pink Floyd. Η μάχη που ακολούθησε κατέληξε στο να απειλούνται αγωγές και με δημόσιες αντιπαραθέσεις στον Τύπο.  Θέση του Waters ήταν ότι  στην αρχή η μπάντα αποτελούνταν  από τον ίδιο, τον Barrett, τον Mason και τον  Wright, και ότι δεν πρέπει να επιτραπεί στους Gilmour και Mason, να χρησιμοποιούν το όνομα Pink Floyd τώρα που δεν είναι στην μπάντα τρία από τα τέσσερα ιδρυτικά μέλη της. Επίσης αυτός είχε γράψει όλους τους στίχους των τραγουδιών του  συγκροτήματος από το 1972, και ένα μεγάλο μέρος της μουσικής μετά την αναχώρηση του Barrett το 1968 (ο Waters  έχει τα πνευματικά δικαιώματα 59 τραγουδιών των Pink Floyd) . Τελικά ο Waters  παραχωρώντας τα δικαιώματα ,όπως και ο  Wright μερικά χρόνια νωρίτερα, αποφάσισε να αποχωρήσει από τους Pink Floyd βάσει οικονομικών κριτηρίων, που αναφέρει "... αν δεν είχα, τα πνευματικά δικαιώματα θα  με αφάνιζαν ολοσχερώς.

Στις 2 Ιουλίου 2005 ο Waters και οι Pink Floyd επανενώθηκαν με αφορμή το Live 8 στο Χάιντ Παρκ του Λονδίνου.  Έπαιξαν τεσσάρα τραγούδια στα 23 λεπτά που ήταν πάνω στην σκηνή τα " Speak to Me / Breathe" / "Breathe (Reprise)", "Money", "Wish You Were Here", και " Comfortably Numb». Ο Waters δήλωσε  στο Associated Press ότι, η εμπειρία που έζησε παίζοντας με τους Pink Floyd και πάλι ήταν θετική, οι πιθανότητες μιας επανασύνδεσης θα είναι "εφικτή", αν αφήσουν πίσω αυτός και  ο Gilmour τις μουσικές και ιδεολογικές διαφορές που υπήρχαν στο παρελθόν. Ο Gilmour δήλωσε στο Associated Press, «Οι πρόβες με έπεισαν  ότι δεν ήταν κάτι που ήθελα να κάνω πολύ. Νομίζω ότι μπορώ αρκετά κατηγορηματικά να πω ότι δεν θα υπάρξει μια περιοδεία ή ένα άλμπουμ, αυτών των Pink Floyd , που θα συμμετέχω και εγώ. Το 2009 στο ντοκιμαντέρ του BBC "Which One's Pink " ο Waters εμφανίστηκε ανοιχτός στην ιδέα μιας επανένωσης και περιοδείας των Pink Floyd δηλώνοντας, «Ήταν πραγματικά ωραίο το Live 8, θα ήθελα να κάνουμε περισσότερα από αυτό ... δεν νομίζω ότι θα συμβεί, αλλά θα ήθελα ... καλά, μπορείτε να ζητήσετε από τον David να σας πει όταν τον συναντήσετε (Δείτε ολόκληρο το ντοκιμαντέρ με ελληνικούς υπότιτλους στα βίντεο στο τέλος του άρθρου).

Ο Syd Barrett πέθανε στις 7 Ιουλίου του 2006

Ο Richard Wright πέθανε στις 15 Σεπτεμβρίου 2008


Στην περιοδεία θα παίξουν οι μουσικοί

Drums: Graham Broad
Guitars: Dave Kilminster, G.E. Smith, Snowy White
Bass: Roger Waters
Keyboards: Jon Carin, Harry Waters
Lead Vocals: Robbie Wyckoff, Roger Waters
Backing Vocals: Jon Joyce, Mark Lennon, Michael Lennon, Kipp Lennon

 


Δισκογραφία  του Roger Waters χωρίς τους Pink Floyd

Albums
1970 Music from The Body (with Ron Geesin)
1984 The Pros and Cons of Hitch Hiking
1986 When the Wind Blows (various artists soundtrack)
1987 Radio K.A.O.S.
1990 The Wall - Live in Berlin
1992 Amused to Death
2000 In the Flesh - Live
2002 Flickering Flame: The Solo Years Volume 1
2005 Ça Ira  (UK Classical Chart) 5 (US Classical Chart)

Singles
1984 "5:01am (The Pros and Cons of Hitch Hiking)"
1984 "5:06am (Every Stranger's Eyes)"
1987 "Radio Waves"
1987 "The Tide Is Turning (After Live Aid)"
1988 "Sunset Strip"
1988 "Who Needs Information"
1990 "Another Brick in the Wall (Part 2)"(with Cyndi Lauper)
1990 "The Tide Is Turning"(with Joni Mitchell, Cyndi Lauper, Bryan Adams, Van Morrison and Paul Carrack)
1992 "What God Wants Part One"
1992 "The Bravery Of Being Out of Range"
1993 "Three Wishes"
2004 "To Kill the Child / Leaving Beirut"
2007 "Hello (I Love You)" από το The Last Mimzy


Στίχοι

*Ο  Δεκανέας Clegg  - " Corporal Clegg" *( A Saucerful Of Secrets, 1968)

Ο δεκανέας Clegg* είχε ξύλινο πόδι,
το κέρδισε στον πόλεμο του 1944
O δεκανέας Clegg είχε ένα μετάλλιο,
πορτοκαλί και μπλε. Το βρήκε στον ζωολογικό κήπο
Ω! Αγαπητοί μου, ω, Αγαπητοί μου, πραγματικά λυπάστε για μένα…
Ω! Αγαπητοί μου, ω, Αγαπητοί μου, θα με κοροϊδέψουν στ΄ αλήθεια;
Κυρία Clegg, θα πρέπει να είστε περήφανη για αυτόν
Κυρία Clegg, μπορείτε να μου βάλετε μια σταγόνα Τζιν ακόμη
O δεκανέας Clegg απέκτησε το μετάλλιο του σε όνειρο,
από την αυτής  μεγαλειότητα τη Βασίλισσα,
Οι μπότες του ήταν πολύ καθαρές
O δεκανέας Clegg  σαν την ομπρέλα στη βροχή,
ποτέ δεν θα είναι ο ίδιος ξανά, αλλά δεν κατηγορήθηκε κανείς για αυτό
*( Όνομα που προέρχεται μάλλον από το Cleg = αλογόμυγα)

**Τέσσερα ελεύθερα - " Free Four " (Obscured By Clouds, 1972)
Ένα δυο τρία τέσσερα
Οι αναμνήσεις του ανθρώπου στα γεράματα
είναι τα κατορθώματα της νιότης του
Σέρνεσαι υποφέροντας τη λύπηση στο δωμάτιο του αρρώστου
και μονολογείς καθώς ξεψυχάς
Η ζωή είναι μια σύντομη ζεστή στιγμή
κι ο θάνατος, μια μεγάλη παγωμένη ανάπαυση
Παίρνεις την ευκαιρία σου να προσπαθήσεις σαν ανοιγόκλεισμα  του ματιού,
ογδόντα τυχερά χρόνια, ίσως και λιγότερα.
Εμπρός λοιπόν όλοι φεύγουμε για την περιοδεία στην Αμερική,
ίσως έχουμε μεγάλη επιτυχία
Αλλά πρόσεξε τι κάνεις, εγώ μπορώ να σου πω γιατί ξέρω,
είναι δύσκολο να ξεφύγεις
Εσύ είσαι ο άγγελος του θανάτου
και εγώ ο γιός του νεκρού
Θάφτηκε σαν ποντίκι σε μια φωλιά αλεπούς
και όλοι συνεχίζουν ακόμη να τρέχουν.
Και ποιος είναι ο αρχηγός που κατευθύνει το κυνήγι της αλεπούς;
Και ποιος είπε το κυνήγι άρχισε;
Ποιος βγάζει αποφάσεις στο δικαστήριο;
Και ποιος παίζει το επικήδειο τύμπανο;

***Εμείς και Εκείνοι - " Us and Them "(The Dark Side of the Moon 1973)
Εμείς και Εκείνοι
και εδώ που τα λέμε όλοι είμαστε συνηθισμένοι άνθρωποι
Εγώ κι Εσύ,
μόνο ο Θεός ξέρει ότι αυτό δεν είναι εκείνο που θα θέλαμε να κάνουμε
Εμπρός φώναξε αυτός από το βάθος
και η μπροστινή σειρά πέθανε
και ο Στρατηγός κάθισε και μετακίνησε τις γραμμές στο χάρτη.
Μαύρο και Μπλε
και ποιος ξέρει ποιο είναι ποιο και ποιος είναι ποιος,
Πάνω και Κάτω
και στην τελική είναι μόνο γύρισμα, γύρισμα και γύρισμα.
Δεν ακούσατε είναι μια μάχη από λέξεις,
φώναξε ο άνθρωπος με τις αφίσες.
" Άκου φίλε " είπε ο άνθρωπος με το πιστόλι
" υπάρχει και για σένα χώρος μέσα "
Κάτω και Έξω
και δεν μπορούμε τίποτα να κάνουμε αλλά υπάρχει πολύ από αυτό.
Μαζί, Χωριστά
και ποιος θα αρνηθεί ότι αυτό είναι γι’ αυτό που όλοι πολεμάνε
Έξω απ’ το δρόμο είναι μια πολυάσχολη ημέρα,
έχω μερικά πράγματα στο μυαλό μου.
Εξαιτίας της έλλειψης του τσαγιού και της φέτας,
ο γέρος πέθανε.

****Όταν οι Τίγρεις ελευθερώθηκαν - " When the Tigers Broke Free ", κινηματογραφική έκδοση του The Wall (1982)
Μέρος 1ο
Ήταν λίγο πριν το χάραμα,
ένα θλιβερό πρωινό,  τότε το 1944
όταν ο διοικητής της εμπροσθοφυλακής
ζήτησε οι άντρες του να οπισθοχωρήσουν.
Διατάχτηκε να κρατήσει την θέση του
και οι στρατηγοί δώσανε τα εύσημα τους
στους χαμηλόβαθμους που συγκράτησαν τα εχθρικά άρματα,  για λίγο.
Και το προγεφύρωμα του Άντζιο κρατήθηκε με τίμημα
τη ζωή μερικών εκατοντάδων συνηθισμένων "ΖΩΩΝ"
Μέρος 2ο
Και ο καλός γέρος Βασιλιάς Γεώργιος
έστειλε στην μητέρα ένα γράμμα
όταν έμαθε ότι ο πατέρας είχε "φύγει".
Ήταν, θυμάμαι, σε μορφή περγαμηνής,
με χρυσό φύλλο και τα σχετικά.
Και το βρήκα μια μέρα
σε ένα συρτάρι με παλιές φωτογραφίες
καλά κρυμμένο.
Και τα μάτια μου ακόμα υγραίνονται όταν θυμάμαι
ότι ο Μεγαλειότατος υπέγραψε
με την ίδια του την σφραγίδα.
Ήταν σκοτεινά ολόγυρα
υπήρχε πάγος στο χώμα
όταν οι Τίγρεις ελευθερώθηκαν
και κανείς δεν επέζησε
από τον 3ο βασιλικό Λόχο Τυφεκιοφόρων.
Όλοι εγκαταλείφθηκαν
οι περισσότεροι νεκροί
οι υπόλοιποι ετοιμοθάνατοι.
Και έτσι η ανώτατη διοίκηση
πήρε τον πατέρα μου μακριά από εμένα.

*****Ο επιμνημόσυνος οίκος" Fletcher"  - «The Fletcher Memorial Home "**** ( The Final Cut 1983),
Πάρτε όλα τα κατάφυτα βρέφη κάπου μακριά,
και χτίστε τους ένα σπίτι, ένα μικρό δικό τους μέρος.
Τον  επιμνημόσυνο οίκο  "Fletcher"   για αγιάτρευτους τύραννους και βασιλιάδες.
Και αυτοί μπορούν να εμφανίζονται στους εαυτούς τους κάθε μέρα
σε τηλεοράσεις κλειστού κυκλώματος,
για να σιγουρευτούν ότι είναι ακόμη πραγματικοί,
είναι η μόνη σχέση που μπορούν να αισθανθούν.
<<Κυρίες και κύριοι, καλωσορίστε παρακαλώ τον Ronald Reagan και τον Haig,
τον κύριο Begin, την κυρία Thatcher και τον Paisley.
τον κύριο Brezhnev και το κόμμα του,
Το φάντασμα του McCarthy,
τις αναμνήσεις του Nixon.
Και τώρα προσθέτει χρώμα ένα γκρουπ από ανώνυμο Λατίνο-Αμερικάνικο
κρέας που φορτώνει τον Gliterati>>.
Περιμένουν από εμάς να τους συμπεριφερθούμε με ‘ίχνος σεβασμού;
Μπορούν να γυαλίσουν τα μετάλλια τους και ν’ ακονίσουν τα χαμόγελά τους
και να διασκεδάσουν παίζοντας παιχνίδια για λίγο.
Μπουμ, μπουμ, μπαμ, μπαμ, πέσε κάτω είσαι νεκρός.
Ασφαλείς ατενίζουν μόνιμα με τη χρυσή – γυάλινη ματιά,
Μαζί με τα’ αγαπημένα τους παιχνίδια,
θα είναι καλά κορίτσια και αγόρια,
μέσα στον  επιμνημόσυνο οίκο  "Fletcher"
για αποικιακούς σπαταλητές  της ζωής και των διαμελισμένων  πολεμιστών
Είναι όλοι μέσα;
Περνάτε ευχάριστα;
Τώρα η τελική λύση μπορεί να εφαρμοστεί.


THE WALL (1979)

Μες στην σάρκα

Σκέφτηκες λοιπόν…
Ότι μπορεί να σου άρεσε να πάς στην παράσταση.
να νιώσεις το ζεστό ρίγος της σύγχυσης,
αυτή τη διαστημική σφαίρα ν ‘ αστράφτει.
Πες μου, υπάρχει κάτι που να σου διαφεύγει, χρυσό μου;
δεν είναι αυτό που περίμενες να δεις;
Αν θα’ θελες να μάθεις τι υπάρχει πίσω απ’ αυτά τα παγερά μάτια;
το μόνο που θα ‘ πρεπε να κάνεις είναι να σκίσεις με τα νύχια σου αυτό το προσωπείο.

Ο λεπτός πάγος

Η μαμά αγαπάει το μωρό της
κι ο μπαμπάς σ ‘ αγαπάει κι ‘ αυτός
και η θάλασσα μπορεί να σου φαίνεται ζεστή μωρό μου
και ο ουρανός να φαίνεται γαλάζιος.
Αλλά Όοοοου μωρό μου…
Όοοοου θλιμμένο μωρό…
Όοοοου μωρό μου.
Αν θα έπρεπε να πας για πατινάζ πάνω στον λεπτό πάγο της σύγχρονης ζωής,
Σέρνοντας πίσω σου τη σιωπηλή κατηγορία ενός εκατομμυρίου βουρκωμένων ματιών,
Μην εκπλαγείς όταν ένα ράγισμα εμφανιστεί στον πάγο κάτω απ ‘ τα πόδια σου.
Ξεγλιστράς από το βάθος σου κι από το μυαλό σου,
με τον φόβο να τρέχει ξωπίσω σου καθώς σπας τον λεπτό πάγο.

Ένα ακόμα τούβλο στον τοίχο (μέρος 1)

Ο μπαμπάς πέταξε πέρα από τον ωκεανό,
αφήνοντας μόνο μια ανάμνηση. μια φωτογραφία στο οικογενειακό άλμπουμ..
Μπαμπά τι άλλο άφησες για ‘ μένα;
Μπαμπά  τι άφησες πίσω για ΄ μένα;
Όλα ήταν μόνο ένα τούβλο στον τοίχο.
Τα πάντα ήταν μόνο τούβλα στον τοίχο.

Οι πιο ευτυχισμένες μέρες της ζωής μας.

Όταν μεγαλώσαμε και πήγαμε σχολείο υπήρχανκάποιοι δάσκαλοι που θα πλήγωναν τα παιδία
μ ΄ όποιον τρόπο μπορούσαν,
Πετώντας τον χλευασμό τους πάνω σ ΄ οτιδήποτε κάναμε
και ξεσκεπάζοντας κάθε αδυναμία,όσο προσεκτικά και αν την έκρυβαν τα παιδιά.
Αλλά στην πόλη ήταν πασίγνωστο,
όταν θα γυρνούσαν σπίτι το βράδυ, οι χοντρές και  ψυχοπαθείς γυναίκες τους,
τους συνέτριβαν  τις ζωές τους!

Ένα ακόμη τούβλο στον τοίχο (μέρος 2)

Δεν χρειαζόμαστε καμιά εκπαίδευση
δεν χρειαζόμαστε έλεγχο της σκέψης,
κανένα σκοτεινό σαρκασμό μέσα στην τάξη,
δάσκαλε άφησε τα παιδιά ήσυχα.
Έι δάσκαλε άφησε εμάς τα παιδιά ήσυχα.
Όλοι είναι ακόμη ένα τούβλο στον τοίχο.
Όλοι είσαστε ακόμη ένα τούβλο στον τοίχο.

Δεν χρειαζόμαστε  καμιά εκπαίδευση
δεν χρειαζόμαστε έλεγχο της σκέψης,
κανένα σκοτεινό σαρκασμό μέσα στην τάξη,
δάσκαλοι αφήστε τα παιδιά ήσυχα.
Έι δάσκαλε άφησε εμάς τα παιδιά ήσυχα.
Όλοι είναι ακόμη ένα τούβλο στον τοίχο.
Όλοι είσαστε ακόμη ένα τούβλο στον τοίχο.

Μητέρα

Μητέρα νομίζεις πως θα ρίξουν την βόμβα;
Μητέρα νομίζεις ότι θα τους αρέσει το τραγούδι;
Μητέρα νομίζεις ότι θα προσπαθήσουν να μου σπάσουν τα ‘ αρχίδια;
Μητέρα θα έπρεπε να χτίσω έναν τοίχο;
Μητέρα θα έπρεπε να βάλω υποψηφιότητα για πρόεδρος;
Μητέρα θα έπρεπε να εμπιστεύομαι την κυβέρνηση,
Μητέρα θα με στείλουν στην πρώτη γραμμή,
Μητέρα είναι απλώς χάσιμο χρόνου;

Ησύχασε τώρα μωρό μου , μην κλαίς
Η μαμά θα κάνει όλους τους εφιάλτες σου να βγουν αληθινοί.
Η μαμά θα βάλει όλους τους φόβους της μέσα σου.
Η μαμά θα σε κρατήσει ακριβώς εδώ κάτω απ ‘ τα φτερά της.
Δεν θα σ ‘ αφήσει να πετάξεις, αλλά μπορεί να σ ‘ αφήσει να τραγουδήσεις.
Η μαμά θα κρατήσει το μικρό της αναπαυτικά κ ζεστά.
(Oοοου Babe…)
Θα είσαι πάντα ένα μωρό για ‘ μένα.
Μητέρα ήταν ανάγκη να είναι τόσο έντονο;

Αντίο γαλάζιε ουρανέ

(Οοοοοοοοοοοοοοοοοου)
Είδες τους φοβισμένους, άκουσες τις βόμβες να πέφτουν;
Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί χρειάστηκε να τρέξουμε να προφυλαχτούμε
όταν η υπόσχεση ενός νέου γενναίου κόσμου ξεδιπλώθηκε κάτω από τον πλατύ γαλάζιο ουρανό;
(Οοοοοοοοοοοοοου)
Είδες τους φοβισμένους, άκουσες τις βόμβες να πέφτουν;
Οι φλόγες έχουν όλες σβήσει από καιρό, αλλά ο πόνος κρατάει ακόμη.
Αντίο γαλάζιε ουρανέ.
Αντίο γαλάζιε ουρανέ.
Αντίο…
Αντίο…

Κενά διαστήματα

Τι θα χρησιμοποιήσουμε
Για να γεμίσουμε τα κενά διαστήματα …
όπου κύματα πείνας αναπτύσσονται
Να ξεκινήσουμε να διασχίσουμε
αυτήν τη θάλασσα προσώπων,
σε αναζήτηση κι άλλου, κι άλλου…χειροκροτήματος
να αγοράσουμε καινούρια κιθάρα
να αγοράσουμε πιο δυνατό αυτοκίνητο
να δουλέψουμε όλη νύχτα χωρίς σταματημό
να μπούμε σε καυγάδες
να ανάψουμε τα φώτα
να ρίξουμε βόμβες
να κάνουμε περιοδεία στην Ανατολή
να κολλήσουμε αρρώστιες
να θάψουμε κόκαλα
να διαλύσουμε σπιτικά
να στείλουμε άνθη τηλεφωνικώς
να το ρίξουμε στο ποτό
να γίνουμε λιώμα
να κόψουμε το κρέας
να κοιμόμαστε σπάνια
να έχουμε ανθρώπους ως κατοικίδια
να εκπαιδεύσουμε σκυλιά
ή ποντίκια κούρσας
Να γεμίσουμε μe χρήμα την σοφίτα
Να θάψουμε θησαυρό
Να αποθηκεύσουμε ελεύθερο χρόνο
Αλλά να μην χαλαρώσουμε καθόλου
Με τις πλάτες μας στον τοίχο!!!

Νεανικός πόθος

Είμαι ένα νέο αγόρι,
ξένος σ ‘ αυτήν την πόλη.
Που πήγαν οι καλοί καιροί;
ποιος θα ξεναγήσει αυτόν τον ξένο
‘Οοοοοου , χρειάζομαι μια βρώμικη γυναίκα..
‘Οοοοοου , χρειάζομαι ένα βρώμικο κορίτσι..
Υπάρχει κάποια γυναίκα σ ‘ αυτόν τον έρημο τόπο
που να μπορεί να με κάνει να νιώσω αληθινός άντρας;
Πάρε αυτόν τον πρόσφυγα του rock and roll.
Όοου μωρό μου  ελευθέρωσε με.
Όοοοοοοοοου , χρειάζομαι μια βρώμικη γυναίκα..
Όοοοοοοοοου , χρειάζομαι ένα βρωμοκόριτσο.

Μια από τις αλλαγές μου

Μέρα με την ημέρα , η αγάπη γίνεται γκρίζα,
σαν το δέρμα ενός ετοιμοθάνατου.
Και νύχτα με την νύχτα,
προσποιούμαστε ότι όλα είναι εντάξει,
Αλλά εγώ έχω μεγαλώσει
κι εσύ έγινες πιο κρύα
και τίποτα δεν είναι διασκεδαστικό πια.

Και αισθάνομαι μια αλλαγή  να ‘ ρχεται.
αισθάνομαι κρύος σαν λεπίδα ξυραφιού,
σφιγμένος σαν επίδεσμος,
ξερός σαν πένθιμο τύμπανο.
Τρέξε στην κρεβατοκάμαρα, στην βαλίτσα στα αριστερά
θα βρεις το αγαπημένο μου τσεκούρι.
Μην τρομάζεις,
είναι απλώς μια περαστική φάση,
μια από τις κακές μου ημέρες.
Θα ‘ θελες να δεις τηλεόραση,
Ή να χωθείς ανάμεσα στα σεντόνια,
Ή να κοιτάξεις τον ήσυχο αυτοκινητόδρομο;
Θα ‘ θελες κάτι να φας;
Θα ‘ θελες να μάθεις να πετάς;
Θα ‘ θελες να με δεις να προσπαθώ;
Θα ‘ θελες να καλέσεις τους μπάτσους;
Νομίζεις είναι καιρός να σταματήσω;
Γιατί φεύγεις μακριά;

Μη μ ‘ αφήνεις τώρα

Όοου, μωρό μου…
Μη μ ‘ αφήνεις τώρα, μην λες πως είναι το τέλος του δρόμου.
Θυμήσου τα λουλούδια που σου έστειλα.
Σε χρειάζομαι μωρό.
Να σε κάνω κομμάτια  μπροστά στους φίλους μου;
Όοου μωρό μου…
Μην μ’ αφήνεις τώρα.
Πως θα μπορέσεις να φύγεις,
Όταν ξέρεις πόσο το χρειάζομαι;
να σε σπάω στο ξύλο σ ‘ ένα μπαρ κάποιο Σαββατόβραδο.
Όοου μωρό μου… μη μ’ αφήνεις τώρα.
Πως μπορείς να με μεταχειρίζεσαι με αυτόν τον τρόπο;
Το σκας μακριά.
Όοου μωρό μου… γιατί φεύγεις μακριά μου;

Ένα τούβλο στον τοίχο (μέρος 3)

Δεν χρειάζομαι χέρια γύρω μου.
Δεν χρειάζομαι φάρμακα να με ηρεμήσουν.
Έχω δει την γραφή πάνω στον τοίχο.
Μη νομίζεις πως χρειάζομαι τίποτα.
Όχι, μη νομίζεις πως θα χρειαστώ τίποτα
Όλα ήταν μόνο τούβλα στον τοίχο.
Όλοι ήσασταν μόνο τούβλα στον τοίχο.

Αντίο σκληρέ κόσμε

αντίο σκληρέ κόσμε,
σ ‘ αφήνω σήμερα.
Αντίο.  
Αντίο.  
Αντίο.  
Αντίο, σε σένα κόσμε,
δεν υπάρχει τίποτα που μπορείτε να πείτε
για να με κάνετε ν ‘ αλλάξω γνώμη.

Έι , εσύ  

Έι εσύ! Εκεί έξω στο κρύο
που είσαι μοναχός σου, που γερνάς, μπορείς να μ ‘ αισθανθείς;
Έι εσύ! Που στέκεσαι στους διαδρόμους
με τα ψωριάρικα πόδια και τα ξεθωριασμένα χαμόγελα, μπορείς να μ ‘ αισθανθείς;
Έι εσύ! Μην τους βοηθήσεις να θάψουν το φως.
μην παραδοθείς χωρίς καμιά μάχη.
Έι εσύ! Εκεί έξω που είσαι μοναχός σου
στέκεσαι γυμνός πλάι στο τηλέφωνο, θα μ ΄ αγγίξεις;
Έι εσύ! Με τ ‘ αυτί σου κολλημένο στον τοίχο
περιμένοντας για κάποιον να σου φωνάξει, θα μ ‘ αγγίξεις;
Έι εσύ! Θα με βοηθήσεις να κουβαλήσω την πέτρα;
άνοιξε την καρδία σου, έρχομαι σε σένα.

Όλα ήταν στο μυαλό του.
ο τοίχος ήταν πολύ ψηλός, και δεν μπορούσε να δεί απο την άλλη μεριά.
Άσχετα πόσο προσπάθησε, δεν μπορούσε να ελευθερωθεί.
Και τα σκουλήκια έτρωγαν το μυαλό του

Έι εσύ! Εκεί έξω που πάντα κάνεις αυτό που σου λένε, μπορείς να βοηθήσεις;
Έι εσύ! Εκεί έξω από τον τοίχο
που σπάζεις μπουκάλια στον διάδρομο, μπορείς να με βοηθήσεις;
Έι εσύ! Μην μου λες πως δεν υπάρχει καμιά απολύτως ελπίδα.
Μαζί στεκόμαστε, διαιρεμένοι ( χωρισμένοι) πέφτουμε…!

Είναι κανείς εκεί έξω;

Είναι κανένας εκεί έξω;

Κανείς σπίτι

Έχω ένα μικρό μαύρο βιβλίο με τα ποιήματα μου.
Έχω μια τσάντα με μια οδοντόβουρτσα και μια χτένα μέσα.
Όταν είμαι καλό σκυλί μερικές φορές μου πετάνε κανένα κόκαλο.
Έχω λαστιχένια κορδόνια για να κρατάνε τα παπούτσια μου.
Τα πρησμένα μου χέρια είναι μελανιασμένα.
Έχω δεκατρία κανάλια με σκατά στην τηλεόραση , για να διαλέξω.
Έχω ηλεκτρικό φως.
Και έχω και δεύτερη όψη.
Έχω εκπληκτικές δυνάμεις παρατηρητικότητας.
Και έτσι έχω μάθει όταν σου τηλεφωνήσω.
δεν θα ‘ ναι κανένας σπίτι.
Έχω την απαραίτητη περμανάντ σε στυλ Hendrix στα μαλλιά.
Και οι αναπόφευκτες τρύπες βελόνας καίνε
όλο το μπροστινό μέρος απ ‘ το αγαπημένο μου σατέν πουκάμισο.
Έχω λεκέδες νικοτίνης στα δάχτυλα μου.
Έχω ένα ασημένιο κουτάκι κρεμασμένο σε μια αλυσίδα.
Έχω ένα μεγάλο πιάνο για να υποστηρίζω τα θνητά μου απομεινάρια.
Έχω άγρια γουρλωμένα μάτια.
Έχω μια δυνατή παρόρμηση να πετάξω αλλά δεν έχω που να πάω.
Όοοου μωρό μου, όταν σηκώνω το τηλέφωνο, δεν είναι κανείς σπίτι.
Έχω ένα ζευγάρι μπότες Go hills
Και έχω ρίζες που ξεθωριάζουν (σβήνουν)…

Vera

Είναι κανείς εδώ που να θυμάται την Vera Lynn
Θυμάμαι πως το είπε ότι:
‘ θα ξανασυναντηθούμε κάποια ηλιόλουστη μέρα ‘

Vera! Vera!
Τι έχεις απογίνει;
Είναι κάνεις άλλος εδώ
Που να αισθάνεται όπως εγώ;

Φέρτε τους στρατιώτες πίσω στα σπίτια τους

Φέρτε τους στρατιώτες πίσω στα σπίτια τους.
Φέρτε τους στρατιώτες πίσω στα σπίτια τους.
Μην αφήνεται τα παιδάκια μόνα τους.
Φέρτε τους στρατιώτες πίσω στα σπίτια τους ….

Υπάρχει κανείς εκεί έξω;;;

Αναπαυτικά μουδιασμένος

Γεια, είναι κανένας εκεί μέσα; απλώς γνέψτε μου αν με ακούτε.
Είναι κανένας στο σπίτι;
Έλα τώρα, ακούω ότι αισθάνεσαι άσχημα.
Μπορώ να απαλύνω τον πόνο σου,
να σε κάνω να σταθείς στα πόδια σου ξανά
Ηρέμησε.
Θα χρειαστώ μερικές πληροφορίες πρώτα,
μόνο τα βασικά γεγονότα, μπορείς να μου δείξεις που πονάς;

Δεν υπάρχει κανένας πόνος να διώξεις
Ένα πλοίο βγάζει καπνό μακριά στον ορίζοντα
Εσύ επικοινωνείς κατά κύματα.
Τα χείλη σου κουνιούνται , αλλά δεν μπορώ να ακούσω τι λες.
Όταν ήμουν παιδί, είχα ένα πυρετό
τα χέρια μου έπεφταν σαν δυο μπαλόνια.
Τώρα έχω αυτό το συναίσθημα ακόμα μια φορά,
δεν μπορώ να σου εξηγήσω, δεν πρόκειται να καταλάβεις,
δεν είμαι όπως στην πραγματικότητα είμαι.
Έχω καταντήσει, αναπαυτικά μουδιασμένος.

ΟΚ
Μόνο ένα μικρό τσίμπημα (βελόνας).
Δεν θα υπάρξει άλλο. Αααααααααουτς!
Όμως μπορεί να αισθανθείς μια μικρή αδιαθεσία.
Μπορείς να σηκωθείς;
Πιστεύω ότι πάμε καλά,
Αυτό θα σε κρατήσει στο σώου.
Έλα τώρα είναι ώρα να πηγαίνεις.

Δεν υπάρχει κανένας πόνος να διώξεις.
Ένα πλοίο βγάζει καπνό μακριά στον ορίζοντα
Εσύ επικοινωνείς κατά κύματα.
Τα χείλη σου κουνιούνται , αλλά δεν μπορώ να ακούσω τι λες.
Όταν ήμουνα μικρός, αντιλαμβανόμουν μια φευγαλέα ματιά
από την άκρη του δικού μου ματιού.
Γύρισα να κοιτάξω μα είχε εξαφανιστεί.
Δεν μπορώ να υποκριθώ τώρα πια.
Το παιδί μεγάλωσε.
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΧΑΘΗΚΕ
Κι εγώ έχω καταντήσει
Αναπαυτικά μουδιασμένος…

Η παράσταση πρέπει να συνεχιστεί

Όοοοου μητέρα, Όοοοου πατέρα.
Πρέπει η παράσταση να συνεχιστεί,
Όοοοου πατέρα πάρε με σπίτι
Όοοοου μητέρα άσε με να φύγω,
Πρέπει να υπάρχει κάποιο λάθος εδώ.
Δεν σκόπευα να τους αφήσω να πάρουν την ψυχή μου.
Είμαι άραγε πολύ μεγάλος, είναι πολύ αργά πια;
Όοοοου μητέρα, Όοοοου πατέρα
Που έχει πάει το συναίσθημα;
Όοοοου μητέρα, Όοοοου πατέρα.
Θα θυμάμαι άραγε τα τραγούδια;
Η παράσταση πρέπει να συνεχιστεί.

Μες την σάρκα

Σκέφτηκες λοιπόν,
Ότι μπορεί να σου άρεσε να πας στην παράσταση;
Να νιώσεις το ζεστό ρίγος της σύγχυσης.
αυτή τη διαστημική σφαίρα ν ‘ αστράφτει.
Έχω μερικά άσχημα νέα για ‘ σένα χρυσό μου
ο Pink δεν είναι καλά, έμεινε στο ξενοδοχείο
και έστειλαν εμάς σαν αναπληρωματικό συγκρότημα.
Και σκοπεύουμε να δούμε, εσείς οι οπαδοί τι ρόλο παίζετε
Υπάρχουν καθόλου αδερφές στο κοινό απόψε;
Στήστε τους στον τοίχο.
Υπάρχει ένας κάτω απ ‘ το φως του προβολέα.
Δεν μοιάζει να είναι σωστός.
Σηκώστε τον όρθιο πλάι στον τοίχο.
Εκείνος εκεί μοιάζει για Εβραίος. και ο άλλος είναι ένα κουνάβι.
Ποιος άφησε όλον αυτό το συρφετό να μπει στην αίθουσα;
Εκεί είναι ένας που καπνίζει τσιγαριλίκι κι ένας άλλος με σπυριά.
Αν ήταν στο χέρι μου θα σας τουφέκιζα όλους…

Τρέξε σαν κολασμένος

Τρέχα, τρέχα, τρέχα, τρέχα…
Καλά θα κάνεις να τρέξεις σαν κολασμένος
Κοίτα να μακιγιάρεις το πρόσωπο σου στην αγαπημένη σου μεταμφίεση
Με τα ξεκούμπωτα χείλη σου και τα γυριστά τυφλά σου μάτια
Με το άδειο σου χαμόγελο και την πεινασμένη σου καρδιά
Νοιώσε την οργή να προβάλει απ ‘ το ένοχο παρελθόν σου,
Με τα νεύρα σου κουρελιασμένα καθώς το κοχύλι σου θρυμματίζεται
Και τα σφυριά να τσακίζουν την πόρτα σου
Καλύτερα να τρέξεις…

Τρέχα, τρέχα, τρέχα, τρέχα…

Καλά θα κάνεις να τρέξεις σαν κολασμένος…
Καλά θα κάνεις να τρέχεις όλη μέρα και να τρέχεις και όλη νύχτα
Κράτα τα βρώμικα σου αισθήματα μέσα σου
Και αν βγάλεις το κορίτσι σου έξω απόψε
καλά θα κάνεις να παρκάρεις το αμάξι σε μέρος που δεν φαίνεται,
γιατί αν σε πιάσουν στο πίσω κάθισμα να προσπαθείς να της βάλεις χέρι,
θα σε στείλουν πίσω στην μητέρα σου,  σε πακέτο.
Καλά θα κάνεις να τρέξεις…

Περιμένοντας τα σκουλήκια

Όοοοοοου, δεν μπορείς να με φτάσεις τώρα
Όοοοοοου όσο κι αν προσπαθείς.
Αντίο σκληρέ κόσμε, τελείωσε.
Συνέχισε να περπατάς παράμερα.
Καθισμένος σ ‘ ένα χαράκωμα εδώ, πίσω απ ‘ τον τοίχο μου,
Περιμένοντας τα σκουλήκια να έρθουν.
Περιμένοντας να ροκανίσουν το νεκρό δάσος.
Περιμένοντας να καθαρίσουν την πόλη
Περιμένοντας ν ‘ ακολουθήσεις τα σκουλήκια
Περιμένοντας να φορέσεις έναν μαύρο χιτώνα
Περιμένοντας να ξεριζώσουν τα ‘ ασθενικά ανθρωπάκια
Περιμένοντας να ορμήξουν στα παράθυρα τους
Και να κλωτσήσουν στις πόρτες τους
Περιμένοντας ν ‘ ακολουθήσουν τα σκουλήκια
Περιμένοντας ν ΄ ανοίξουν τα ντουζ
Και να πυροδοτήσουν τους κλίβανους
Περιμένοντας τις αδερφές και τα κουνάβια
Και τους κόκκινους και τους Εβραίους
Περιμένοντας να ακολουθήσουν τα σκουλήκια
Θα ‘ θελες να δεις την Βρετανία να κυβερνά πάλι φίλε μου;
Το μόνο που χρειάζομαι να κάνεις είναι ν ‘ ακολουθήσεις τα σκουλήκια
Θα ‘ θελες να στέλναμε τους έγχρωμους ξαδέλφους μας σπίτι τους πάλι φίλε μου;
Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να ακολουθήσεις τα σκουλήκια…

Σταμάτα

Σταμάτα.
Θέλω να πάω σπίτι
Να βγάλω την στολή και να παρατήσω την παράσταση
Και περιμένω σ’ αυτό το κελί
Γιατί πρέπει να μάθω.
Ήμουνα ένοχος όλον αυτό τον καιρό;

Η Δίκη

ΕΝΑΓΟΥΣΑ ΑΡΧΗ
Καλημέρα αξιότιμο σκουλήκι
Η ενάγουσα αρχή  θα δείξει ξεκάθαρα, ότι ο κρατούμενος που στέκει ενώπιον σας
συνελήφθη επ’ αυτοφώρω να δείχνει αισθήματα.
Να δείχνει αισθήματα μιας σχεδόν ανθρώπινης φύσης
Αυτό είναι απαράδεκτο!!!
ΔΙΚΑΣΤΗΣ
ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Πάντα έλεγα ότι δεν θα έχει καλή κατάληξη στο τέλος αξιότιμε.
Αν με είχαν αφήσει ελεύθερο θα το σμίλευα όπως έπρεπε.
Αλλά τα χέρια μου ήταν δεμένα
Οι καρδιές που αιμορραγούν και οι καλλιτέχνες τον οδήγησαν μέσα στο έγκλημα.
Άσε με να τον σφυρηλατήσω σήμερα
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ
Τρέλα παιχνίδια στην σοφίτα, είμαι τρελός
Πραγματικά θεόμουρλος
Πρέπει να μου έκλεψαν τους βόλους μου
ΧΟΡΩΔΙΑ Τρέλα παιχνίδια στην σοφίτα, είναι τρελός
ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ
Τιποτένιο σκατό είσαι μέσα τώρα
Ελπίζω να πέταξαν το κλειδί μακριά
Θα ΄πρεπε να μου μιλάς πιο συχνά από όσο συνήθιζες αλλά όχι έπρεπε να κάνεις το δικό σου
Διέλυσες τίποτα σπιτικά τελευταία
Μόνο πέντε λεπτά αξιότιμο Σκουλήκι, αυτός και εγώ, μόνοι

ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ
Μωρό μου
Έλα στην μανούλα μωρό μου, άσε με να σε κρατήσω στην αγκαλιά μου.
Εντιμότατε ποτέ δεν ήθελα να έχει μπλεξίματα
Γιατί  έπρεπε να με παρατήσει αξιότιμε κύριε Σκουλήκι;
Αφήστε με να τον πάρω στο σπίτι.
ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ
Τρελός, πάνω απ ΄ το ουράνιο τόξο, είμαι τρελός.
Κάγκελα στο παράθυρο
Πρέπει να υπήρχε μια πόρτα στον τοίχο όταν ήρθα
ΧΟΡΩΔΙΑ Τρελός, πάνω απ ΄ το ουράνιο τόξο, είναι τρελός
ΔΙΚΑΣΤΗΣ
Τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο δικαστήριο είναι αναμφισβήτητα,  δεν χρειάζονται οι ένορκοι να αποσυρθούν
Σ’ όλα τα χρόνια της δικαστικής μου καριέρας δεν ξανάκουσα για κάποιον  που να αξίζει περισσότερο την ανώτατη δικαστική ποινή.
Ο τρόπος που κάνατε να υποφέρουν  η θαυμάσια σύζυγος σας και η μητέρα σας,
με γεμίζει με μια παρόρμηση να σε διαλύσω (με κάνει να θέλω να αφοδεύσω).

ΠΛΗΘΟΣ
Ναι κ. Δικαστά διέλυσε τον
ΔΙΚΑΣΤΗΣ
Από τη στιγμή φίλε μου που μου έχεις αποκαλύψει το βαθύτερο φόβο σου
σε καταδικάζω να εκτεθείς (ζήσεις) μαζί με τους ομοίους σου
Ρίξτε τον τοίχο

Έξω απ ‘ τον τοίχο

Μοναχοί ή σε ζευγάρια
Αυτοί που σ ‘ αγαπούν πραγματικά
Περπατούν πάνω – κάτω έξω απ’ τον τοίχο
Μερικοί χέρι – χέρι
Μερικοί συγκεντρωμένοι σε παρέες
Οι καρδιές που αιμορραγούν και οι καλλιτέχνες σε υπερασπίζονται.
Και όταν έχουν δώσει τα πάντα για ‘ σένα, μερικοί θα κλονισθούν και θα εγκαταλείψουν
Γιατί ούτως η άλλως δεν είναι εύκολο να χτυπάς την καρδιά σου πάνω ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ
Που έχτισαν μερικοί τρελαμένοι μπάσταρδοι…!

Frost over the World - Roger Waters - 11 Dec 09
Subscribe to our channel http://bit.ly/AJSubscribe The creative genius behind seminal rock band, Pink Floyd, talks about Berlin, Sid Barrett and the future. At Al Jazeera English, we focus on people and events that affect people's lives. We bring topics to light that often go under-reported, liste...
roger waters.mov
Συνέντευξη στο Democracy Now! παραχώρησε ο Βρετανός μουσικός Roger Waters από το θρυλικό συγκρότημα των Pink Floyd, όπου μιλάει για την διαμαρτυρία Gaza Freedom. 1500 περίπου ακτιβιστές απ...
LIVE EARTH: EX-PINK FLOYD'S ROGER WATERS ON GELDOF CRITICISM
With several key contributors to Live 8 bashing Live Earth, including Live 8 founder Bob Geldof, Roger Waters gives his thoughts on the tiff.
Roger Waters 8,9 & 12 July 2011 Athens - Making Ours Wall
Thanks to: -For sketches Konstantinos M. Vafiades www.vafiadis-art.com -For the assignment of the fabric Adamopoulos Con. George Laundry & Insurance - Axioupoli -For sewing K. Michael Symeonides tailor shop - Axioupoli -My Facebook: https://www.facebook.com/blackbird.axi
Roger Waters The Wall Official Trailer 1 (2015) - Documetary HD
Subscribe to TRAILERS: http://bit.ly/sxaw6h Subscribe to COMING SOON: http://bit.ly/H2vZUn Subscribe to INDIE TRAILERS: http://bit.ly/1F9OK9b Like us on FACEBOOK: http://goo.gl/dHs73 Follow us on TWITTER: http://bit.ly/1ghOWmt Roger Waters The Wall Official Trailer 1 (2015) - Documetary HD Roger W...

Follow us - Ακολουθήστε μας

Εικονικές περιηγήσεις 360°

Our video channels - Τα κανάλια μας

Πρόσφατα σχόλια

Γιώτα σχολίασε στο άρθρο Συνεδρίαση της 21ης Ιανουαρίου 2016
Γνωρίζει κάποιος να μου πει αν ο κ. Φρά...
Θετική η απόφαση της κ. Δημητριάδου να ...
Και τότε μας έδιναν δάνεια για να αγορ...
δεν καταλαβαίνω σχολίασε στο άρθρο Συνεδρίαση της 20ης Φεβρουαρίου 2013
Ο πρόεδρος αναφέρει πως πιλοτικά έβαλ...

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Tο kilkisorama.gr χρησιμοποιεί cookies και από την Google

Μάθετε Περισσότερα

Το κατάλαβα